suite_enterprise

Bemærk: Vi forhandler ikke længere selv Visma Mamut men henviser til andre forhandlere på www.visma.dk.  Vi sælger dog stadig tillægsmodulet til PBS / NETS integration (BetalingsService og LeverandørService).

Mamut One Enterprise er et komplet ERP-/økonomisystem med en meget fleksibel opbygning. Produktserien dækker de fleste behov i små og mellemstore virksomheder med flere brugere.

Mamut Enterprise dækker økonomistyringsbehov uanset, hvilken branche virksomheden opererer i, om der er få eller mange ansatte, om du har behov for én eller flere brugere, eller om fokus er på det nationale eller internationale marked.

  • Del information med flere ansatte
  • Effektiv håndtering af regnskab og løn
  • Professionel salgs- og kundeopfølgning (CRM)
  • Kontrol med indkøb, lager og logistik
  • Styr aktiviteter, timer og projekter
  • Sælg mere med integreret webshop
  • Online-funktionalitet sikrer mobilitet
  • Enkel adgang til alle rapporter og analyser
  • Brugervenlig og mest for pengene
  • Enkel tilpasning af løsningen til dine behov

 

 


Prisbelönt och komplett affärssystem Vi har aldrig haft et system, der er så godt og overskueligt. Før havde vi to bogholdere, nu har vi en kvart!!"

      - Rene Timm, Dansk Monitor Service


Prøv det prisbelønnede ERP-system, Mamut One Enterprise, gratis i 30 dage



Mamut One Enterprise er et komplet ERP-/økonomisystem, der dækker alle elementer i virksomhedens værdikæde, og giver alle medarbejdere adgang til den samme information, både offline og online.

Du er garanteret optaget af, at din virksomhed har de bedste forudsætninger for at fokusere på sine kerneopgaver. Vores mest omfattende ERP-system (Enterprise Resource Planning) til små og mellemstore virksomheder hjælper dig med dette: Mamut One Enterprise tager virksomheden et skridt videre og fokuserer på deling af information, øget effektivitet, minimering af omkostninger og maksimering af indtægtspotentialet.

Virksomheden er afhængig af kritisk information for at styrke konkurrenceevnen og gøre sig gældende i markedet. Mamut One Enterprise giver alle ansatte adgang til den samme information på tværs af afdelinger samtidig med, at ledelsen har adgang til alle nødvendige nøgletal – også udenfor kontoret. Det giver et unikt konkurrencefortrin i forhold til omstilling baseret på korrekte analyser og beslutninger. ERP-systemet sikrer, at du både har tid og er klædt bedst muligt på til at motivere dine medarbejdere, tænke strategisk og udvikle virksomheden.

Sat på spidsen giver Mamut One Enterprise dig flere ansatte i virksomheden, da hver ansat får mulighed for at arbejde mere effektivt og producere mere. Det kan betyde tilførsel af flere årsværk. Virksomheden kan skræddersy systemet til sin struktur. Mamuts ERP-system dækker virksomhedens behov - nu og i fremtiden. Ingen giver mere for pengene end Mamut.


5 grunde til at vælge Mamut One Enterprise

1. ERP i ét system - tilpasset små og mellemstore bedrifter

      Mamut One Enterprise er udviklet til mindre virksomheder og tilbyder komplet funktionalitet inden for områder som økonomistyring/regnskab, kunde- og salgsopfølgning (CRM), logistik, projektstyring, timeregistrering og e-handel. Desuden får du en række internetbaserede tjenester - alt samlet i én brugervenlig løsning. Mamut One Enterprise håndterer alle opgaver i virksomheden, uanset om det gøres af én eller flere personer og uafhængig af, om du ønsker at arbejde på kontoret, eller når du er på farten.



2. Spar tid på rutineopgaver

      Med Mamut One Enterprise går opgaver som for eksempel bilagsregistrering, debitor/kreditoropfølgning, rapportering og nøgletalsanalyse hurtigt og effektivt. Overskuelige og brugertilpassede skærmbilleder, informationsdeling mellem modulerne samt en brugervenlig tilgang til arbejdsopgaverne sikrer, at opgaverne løses på den bedst mulige måde.



3. Fuld kontrol med tallene

      Med Mamut One Enterprise kan du hele tiden være opdateret med de nøgletal, der sætter dig i virksomhedens førersæde med kontrol over fremtiden. Du kommer til at ligge i forkant af situationerne og kan reagere hurtigt på ændringer i de rammebetingelser, der påvirker virksomheden.



4. Sæt fokus på kunder og salg!

      Mamut er prisbelønnet for sin funktionalitet og brugervenlighed, og er det perfekte værktøj for ansatte, der vil bruge mere tid på markedsføring, salg, nøgletalsanalyse og kundebehandling og mindre tid på rutineopgaver. Synkroniseringsfunktionaliteten sikrer din mobilitet og betyder, at du kan yde bedst mulig service. .



5. Stabilt, sikkert og fremtidsrettet

      Stabil og effektiv drift samt en nem installation og implementering er afgørende for din virksomhed. Mamut One Enterprise er enkelt at vedligeholde og tilpasse, og ekstra brugerlicenser kan nemt tilføjes i takt med virksomhedens vækst. Det er selvfølgelig også muligt at tilpasse funktionsniveauet for hver enkelt licens.

 

Mamut Enterprise fås i tre versioner. Se en detaljeret matrix med faciliteter, funktioner og priser her (Pdf, åbnes i et nyt vindue).


MariSoft   |  Rønne Allé 109, 7451 Sunds  |  Tlf.: 9714 2171  |  Mail: salg @ marisoft.dk