suite_office

Bemærk: Vi forhandler ikke længere selv Visma Mamut men henviser til andre forhandlere på www.visma.dk.  Vi sælger dog stadig tillægsmodulet til PBS / NETS integration (BetalingsService og LeverandørService).

Mamut One Office er en integreret virksomhedsløsning, der er designet til mindre virksomheder, som kun har behov en samtidig bruger af systemet.

Stå selv for bogholdning og fakturering, hold oversigt over dine kunder, produkter, lager og de logistiske processer, design en integreret hjemmeside med mere – alt dette får du til en meget attraktiv pris!!

  • Effektiv kundeopfølgning (CRM)
  • Oversigt over logistik, indkøb og lager
  • Sælg døgnet rundt med integreret webshop
  • Alle nødvendige rapporter
  • Alt-i-ét, til en enklere hverdag
  • Udfør alle rutineopgaver
  • Modtag betalinger hurtigere
  • Arbejd hvor og hvornår du vil
  • Prisbelønnet administrationsprogram til mindre virksomheder


 


Användarvänlig ekonomisystem, fakturering och bokföring Forcen er netop, at det ikke er et eller andet stort og tungt system, hvor man har lyst til at løbe skrigende bort, fordi man ikke forstår det."

      - Thor G. Pjertursson, tegetec


Prøv det brugervenlige administrationsprogram Mamut One Office gratis i 30 dage
Användarvänlig ekonomisystem, fakturering och bokföring

Mamut One Office er perfekt til dig, der har brug for en professionel og brugervenlig løsning til at håndtere opgaver som eksempelvis regnskab, fakturering, kontaktopfølgning, logistik og udvikling af firmaets hjemmeside. Inkluderet i pakken finder du en række online-tjenester som for eksempel Mamut Online Dekstop, der gør det muligt for dig at arbejde med dit Mamut-system hvor og når som helst. Synkroniseringen med dit lokalt installerede Mamut-program betyder, at den tilgængelige information løbende opdateres.

Derudover indeholder pakken en række øvrige online-tjenester som publiceringsløsningen Mamut eZ Publish, online-spørgeundersøgelser via Mamut Online Survey, sikkerhedskopiløsningen Mamut Online Backup og Microsoft Office 365.

Mere end 300 rapporter giver dig den opdaterede information, du behøver, for at kunne træffe de rigtige beslutninger. Der findes ikke noget bedre valg end Mamut One Office for små virksomheder, der ønsker at holde omkostningerne nede og samtidig have et system, det er nemt at komme i gang med.

Användarvänlig ekonomisystem, fakturering och bokföring


5 grunde til at vælge Mamut One Office1. Små virksomheders uvurderlige hjælper
      I små virksomheder er man få ansatte om mange opgaver, og man er ofte alene om at træffe beslutninger. Mamut One Office hjælper dig med at håndtere alle grundlæggende og rutineprægede arbejdsopgaver så effektivt som muligt og frigør dermed ressourcer til det arbejde, der skaber bedre resultater og større overskud.


2. Dækker alle behov
      Mamut One Office dækker vigtige elementer i virksomhedens værdikæde og er et integreret økonomi-, salgs-, kundeopfølgnings- og e-handelssystem. Det betyder, at du arbejder mere effektivt med al information og reducerer virksomhedens omkostninger ved hjælp af ét system. Online-tjenesterne gør det muligt for dig at arbejde hvor og når som helst.


3. Brugervenlig regnskabsføring og fakturering
      Arugervenlig postering sparer tid. En mængde gode rapporter, også online, danner grundlaget for strategiske beslutninger. Effektiv fakturering og automatiske rykkerrutiner gør det meget enkelt for dig at sikre indtjeningen!


4. Øget kundetilfredshed og kundeloyalitet
      Med Mamut One Office har du oversigt over al korrespondance, alle møder og al kommunikation med hver eneste kontakt, hvilket giver fuld kontrol i dine processer. Opdateret information er også tilgængelig online. Fra udsendelse af tilbud, bestilling og ordre til salget er faktureret og varen leveret – Mamut One Office hjælper dig med alle led i salgsprocessen.


5. Døgnåben handel på internettet
    Med Mamut One Office kan alle dine varer og tjenester bestilles online – døgnet rundt. Det er meget enkelt at oprette sin egen hjemmeside, og integrationen med de øvrige dele af systemet betyder, at både kunden og du altid har adgang til opdateret information.

Mamut Office fås i tre versioner. Se en detaljeret matrix med faciliteter, funktioner og priser her (Pdf, åbnes i et nyt vindue).

MariSoft   |  Rønne Allé 109, 7451 Sunds  |  Tlf.: 9714 2171  |  Mail: salg @ marisoft.dk