Kasseapparatmodul.

POS (Point Of Sale) er en mulighed for at et PC baseret kasse system kan arbejde sammen med Stellar Office.

Stellar Office POS består af 2 moduler, 1 Stellar POS program som installeres på kasse PC'en og 1 Stellar Office Backend modul som installeres sammen med Stellar Office Pro.

Disse 2 moduler samarbejder på den måde at varer oprettes og vedligholdes i Stellar Office Pro og oplysninger om prisændringer, nye varer o.s.v., sendes til kassen.

På kasse PC'en ekspederes der ved hjælp af stregkoder på varerne, der kan indtastes pr.ekspedient.

Ekspeditionen af sluttes ved at trykke på betal, indtaste det kunden betaler og hvordan, kontant, check, dankort o.s.v.

Når dagen en slut køres på kasse PC'en en dagsslut, som dels udskriver en kassestrimmel dels aflever en elektronisk kassestrimmel til backend delen af Stellar Office Pro.
 

PinaB

Backend delen indlæser og bogfører den elektroniske kassestrimmel, ved at lave en kontantfaktura pr. ekspedient, pr. afdeling pr. dagslut (kasseopgørelse),

Varerne reguleres automatisk på varelageret og relevante posteringer bogføres i bogholderiet.

Hvis der på kassen sælges til kunder og der er tale om fakturasalg, oprettes kunden på kassen og data overføres ved dagslut til til Stellar Office Pro, hvor der oprettes en Faktura, som bogføres.

Hvis kunden betaler ved kassen, vil denne indbetaling ligeledes blive registreret og bogført.


Hardware:
Som hardware anvender vi kvalitetskomponenter som f.eks. Epson bonprinter & Point Dankortterminal.
Sidstnævnte kan naturlivis undværes ligesom ting som kundedisplay og stregkode-scanner er valgfri at tilkoble.

Dette udstyr kan tilkobles en helt normal PC - enten een som findes i forvejen eller vi kan levere en skræddersyet kompakt-PC hertil.

Ønsker man en meget elegant løsning kan vi naturligvis levere fuldt integrerede PC-kasse apparater. Se f.eks. nedenstående produktblade over vores løsninger. 

I prislisten angives prisene på pakkeløsningen "Stellar Detail". Selve POS-delen kan anskaffes individuelt til Stellar.

 

Søge


Vores eget hovedprodukt er tillægsmodulet MobilService.

Dette modul der kan anvendes til e-conomic, Visma Stellar, Visma SummaSummarum eller som stand-alone system, styrer alt vedr. udkørende medarbejdere:

  • Planlægning
  • Servicearbejder
  • Time/materialeforbrug
  • Projektstyring
  • Kvalitetssikring
  • Dokumentstyring
  • Import af prisfiler

Se nærmere her.