UniConta Partner Logo 100

Komplet økonomisystem

Alle små og mellemstore virksomheder er dybt afhængige af et godt økonomisystem. Et system, som kan hjælpe med at styre både driften og udviklingen. Det handler nemlig om meget mere end at have et sted at registrere og fakturere. Det handler om at kunne tage de rigtige beslutninger. Og det kan du kun, hvis du har et godt overblik over tal fra hele virksomheden. Det får du med Uniconta.

Uniconta er et komplet økonomisystem, der holder styr på økonomi, lager, projekter, kunder, emner, anlæg, produktion og logistik, og hjælper din virksomhed til at blive digital. Så du kan drive din virksomhed på et solidt fundament.

Uniconta giver tidsbesparelse på daglige rutiner, søgninger, genfinding af bilag og dokumentation. Dine data er sikkert gemt i skyen. Alt er samlet ét sted, så du får et unikt og komplet overblik over hele din virksomhed.

Uniconta er baseret på Microsoft teknologi og udviklet til at indgå nemt og smidigt i dit it-miljø i skyen.

Selvom Uniconta er et standard økonomisystem, er det fleksibelt opbygget, så du selv kan tilpasse løsningen med egne felter, kartoteker og skærmbilleder. Det betyder, at du ikke er afhængig af, at dine ønsker til ændringer skal passe sammen med andre virksomheder.

Skift enkelt til Uniconta

Uniconta har udviklet et konverteringsværktøj, der gør det sikkert og nemt at skifte fra andre økonomisystemer som f.eks. Microsoft Dynamics C5, NAV og e-conomic. Ved skift til Uniconta, får man konverteret alle sine stamdata med. Historikken er gemt og brugbar i Uniconta fra første sekund.

Vi har derudover udviklet konverteringsværktøj fra Stellar Office til Uniconta, så I kan få alle jeres data med jer over til det nye system.

Veludbygget værktøjskasse

Uniconta er udviklet af Erik Damgaard, som har udviklet økonomisystemer siden 1983. Uniconta’s fundament er bygget på det bedste af de foregående 5 økonomisystemer, Erik har udviklet, kombineret med den nyeste teknologi fra Microsoft.

Erik Damgaards programmer har altid været kendetegnet ved en veludbygget værktøjskasse. Uniconta er ingen undtagelse.

Derfor kan kunderne nyde godt af de tillægs- og integrationsløsninger, som vores partnere tilbyder til Uniconta. Det er nemlig vores princip, at vi udvikler en standard økonomiløsning, for det er vi gode til. Så lader vi det være op til vores partnere og samarbejdspartnere, at tilbyde løsninger rundt omkring Uniconta, der er tilpasset til enkelte brancher, funktionsområder og specialløsninger.

Vores MobilService snakker naturligvis sammen med Uniconta.

Prøv gratis på egne data

Du kan prøve Uniconta på dine egne data - helt gratis. Så får du mulighed for at lære alle moduler og funktionaliteten at kende med data, du kender. Du kan også prøve helt forfra med nye data, gratis.  Det er først, når du tager Uniconta i brug, at du skal begynde at betale.

Har du konvertere egne data og ikke ønsker at anvende Uniconta, bliver disse data automatisk slettet efter en periode uden aktivitet.

Uniconta - 100% cloudbaseret. Så du kan drive din virksomhed på et solidt fundament.


Uniconta kan leveres fra kun 199,- per måned / per bruger.  Læs nærmere her

Vi kan tilbyde komplet konvertering af dine Stellar Office data.  Læs nærmere her.

Hent diverse Uniconta brochurer / datablade i PDF her (åbner i nyt vindue):

Kontakt os for at høre om dine muligheder.

 

Søge


Vores eget hovedprodukt er tillægsmodulet MobilService.

Dette modul der kan anvendes til e-conomic, Uniconta, Visma Stellar, AirBoss eller som stand-alone system, styrer alt vedr. udkørende medarbejdere:

  • Planlægning
  • Servicearbejder
  • Time/materialeforbrug
  • Projektstyring
  • Kvalitetssikring
  • Dokumentstyring
  • Import af prisfiler

Se nærmere her.