off_office

Den moderne, mindre virksomhed har mindst lige så mange ting at forholde sig til som den store.

Derfor har vi opgraderet Visma Stellar Office i seneste generation, til at indeholde de væsentlige værktøjer, den dynamiske virksomhed skal bruge.

Du får, udover de kendte brugerværktøjer, du i dag finder i Stellar Start, nu også nye features, såsom

  • Markedets letteste elektroniske fakturering til det offentlige
  • Import af lønbilag fra Danløn, Dataløn og Proløn
  • Import af prisfiler fra en række grossister inden for el, vvs, auto- og trælastbranchen
  • Elektronisk banking
  • Mulighed for flere brugere
  • Mulighed for flere regnskaber
  • Mulighed for Hosting

Stellar Office - den moderne forretningsløsning - fra kr. 3.995.- excl. moms.

Til systemet skal tegnes en Serviceaftale til Stellar Office, som betyder at du får alle automatiske programopdateringer elektronisk, helt uden selv at skulle indlæse dem fra CD-ROM osv., og adgang til ubegrænset telefonisk support. 
Endvidere får du 24-timers ubegrænset adgang til Stellar Serviceportal, som indeholder spørgsmål-svar, online guides, medlemstilbud m.v. Du betaler fra kr. 199.-/md. excl. moms for en 12 måneders Serviceaftale til Stellar Office. Ved flere regnskaber eller brugere, betaler du en tillægspris for disse.


MariSoft   |  Rønne Allé 109, 7451 Sunds  |  Tlf.: 9714 2171  |  Kontakt-mail