NB: Visma har annonceret stop for Stellar support den 1/7-2022. Kontakt os for nærmere oplysninger om konvertering af Stellar til Uniconta eller e-conomic.
Den moderne, mindre virksomhed har mindst lige så mange ting at forholde sig til som den store.
Derfor har vi opgraderet Visma Stellar Office i seneste generation, til at indeholde de væsentlige værktøjer, den dynamiske virksomhed skal bruge.
Du får, udover de kendte brugerværktøjer, du i dag finder i Stellar Start, nu også nye features, såsom
- Markedets letteste elektroniske fakturering til det offentlige
- Import af lønbilag fra Danløn, Dataløn og Proløn
- Import af prisfiler fra en række grossister inden for el, vvs, auto- og trælastbranchen
- Elektronisk banking
- Mulighed for flere brugere
- Mulighed for flere regnskaber
- Mulighed for Hosting
Stellar Office - den moderne forretningsløsning - fra kr. 3.995.- excl. moms.
Til systemet skal tegnes en Serviceaftale til Stellar Office, som betyder at du får alle automatiske programopdateringer elektronisk, helt uden selv at skulle indlæse dem fra CD-ROM osv., og adgang til ubegrænset telefonisk support.
Endvidere får du 24-timers ubegrænset adgang til Stellar Serviceportal, som indeholder spørgsmål-svar, online guides, medlemstilbud m.v. Du betaler fra kr. 199.-/md. excl. moms for en 12 måneders Serviceaftale til Stellar Office. Ved flere regnskaber eller brugere, betaler du en tillægspris for disse.