Support:
Skal du have support i brugen af vore produkter skelner vi imellem support i Stellar produkterne (denne support ydes af Visma som ubegrænset telefonisk hotline) og support i vores tillægsmoduler (der ydes af os - primært vha. e-mail).

Supporten fra Visma sker ved hjælp af de såkaldet serviceaftaler (se her.)

MariSoft leverer uden beregning 3-måneders hotline til vore produkter pr. e-mail.  Der er ingen garanteret svartid.

I begrænset omfang, og uden at vi garanterer der er personale til stede til at svare på spørgsmål, yder vi telefonisk assistance i opstartsperioden. Bliver tidsforbruget hertil for stort, vil vi fakturere kunden for dette til sædvanlig konsulenttimepris. Vi oplyser når fakturering påbegyndes.

Vi foretrækker dog altid, at supportspørgsmål åbnes med en email (eller kontaktformularen). For at vi bedst kan hjælpe bedes følgende oplysninger være tilstede:

  • Hvilket produkt drejer det sig om
  • Hvilken version (aflæses på "Hjælp | Om programmet")
  • Hvilket skærmbillede el. rappport drejer det sig om
  • Beskriv problemet. Meget gerne med et skærm-billede (tast [Alt-PrintScreen] og indsæt dette i et Word dokument).
  • Og selvfølgelig kontaktoplysninger (navn, telefon, email).

Fjernsupport;
Vi kan yde support over internettet herfra.

Samhandelsbetingelser:
Du kan læse mere om vores betingelser for samhandel her (PDF-filer - åbner i nyt vindue):

 


MariSoft   |  Rønne Allé 109, 7451 Sunds  |  Tlf.: 9714 2171  |  Mail: salg @ marisoft.dk