Timeregistrering

Er I klar til timeregistrering fra 1. juli 2024?
Alle firmaer i EU skal snart registrere timer for alle medarbejdere der er omfattet af arbejdsmiljøreglerne.
Er I klar?
Ellers kan vi tilbyde to effektive værktøjer til dette:

Uniconta Work:
Et effektivt og billigt system, der fungerer integreret til den Uniconta I allerede har.
Alle brugere i systemet kan umiddelbart anvende dette uden ekstra omkostninger.
Medarbejdere der ikke er brugere i Uniconta, kan for blot 19,- om måneden anvende den effektive app der er udviklet hertil.
Har I pt. ikke Uniconta, skal der blot anvendes en standard Uniconta bruger til kr. 229,- per måned udover prisen for de enkelte medarbejdere.
Læs nærmere om Uniconta løsningen her på Uniconta’s hjemmeside.

MariSoft Timeregistrering:
Vores eget effektive Windows baserede system der er bygget på vores MobilService system, der i over 10 år har hjulpet håndværksmestre, servicevirksomheder og andre med at registrere time- og materialeforbrug.

Med en løbende udgift på kun kr. 100,- om måneden plus 15,- per medarbejder *) er det en meget overkommeligt omkostning, og systemet er endog meget nemt at anvende:
– Der dannes en standarduge for alle medarbejdere og individuelt per medarbejder.
– Der skal kun registreres afvigelser fra denne standarduge.
– Medarbejderne kan selv udtrække deres egne rapporter hvis ønsket.
*) Der tilkøbes medarbejdere i blokke af 5. Opstartspris kr. 1.990,- inkl. 1 times konsulent til opsætning og instruktion. Har man allerede vores MobilService eller Abonnementsmodul, betales kun for medarbejderne.

Kontakt os for at høre nærmere om en af disse løsninger her – eller bestil en demoversion af et af de to systemer her.

Scroll to Top